SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE WWW.ULTRASTORE.SI
izdaja: 4;, veljavno od 17.10.2020
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.
- Registracija
Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!
Registracijo lahko opravite tudi z Google in/ali Facebook računom. Prijava v našo spletno trgovino bo tako za vaš hitrejša.
- Naročilo
Minimalno naročilo znaša 99,99 EUR skupaj z DDV (brez poštnine). V primeru manjše vrednosti se zaračunajo manipulativni stroški in stroški pakiranja v višini 5,00 EUR (z DDV).
Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice ali dopolnila naročil lahko kupec uredi v roku 12 (dvanajstih) ur po plačilu predračuna. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je naročilo oddano (naročnik lahko spremembe sporoči tudi po telefonu 02 818 28 60. Kupoprodaja blaga je sklenjena, ko prodajalec pošlje potrditveno e-sporočilo (predračun) na e-poštni naslov naročnika, kupec pa predračun tudi poravna. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 17. uro. Prodajalec v roku ki ga navede pri potrditvi naročila naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila (v času pandemije se ta čas podaljša za 1 do 2 dni).
- Plačilo
Plačilne možnosti so izključno naslednje:
a) po predračunu
ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na željeni naslov.
c) na sedežu podjetja, oz. v trgovini
– Gotovina
– kreditne kartice (popust se ne more obračunati)
d) hitri kredit
kredit ni možen na daljavo in se opravi po določilih prodajalca in banke katera kreditira kupca na naslovu podjetja. Izračun je seveda možen na daljavo. V tem primeru kupec ni upravičen do popustov.
Pošiljanje blaga in plačilo preko kurirske službe ni možen, oz. se ugodi samo v posebnih okoliščinah.
- Dostava
Stroški pakiranja in pošiljanja skupaj z DDV in se obračunajo po ceniku Pošte Slovenije, kateri so naši pogodbeni partner. Znesek poštnine in strošek plačila bo naročnik poravnal posebej Pošti Slovenije, zato zneska poštnine na našem računu ni. Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 199,99 EUR z DDV. Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9,00 -16.00 ure vendar le v primeru, ko je to navedeno pri naročilu. V primeru, da je kupec označil pošiljko preko kurirja, kupec pa želi blago prevzeti na sedežu podjetja, nas mora o tem obvestiti čimprej, vendar najkasneje naslednji delovni dan do 12.00 ure po dnevu naročila. Kupec nas o spremembi prevzema obvesti na našo telefonsko številko (02 818 28 60) ali po e-pošti: info@ultra-as.si.
Mesto prevzema: Partizanska ulica 61, 2310 Slovenska Bistrica (SPAR center IMPOL).
V primeru, da je kupec opravil naročilo in potrdil nakup blaga ter poravnal znesek po predračunu, blaga pa v roku do 7 dni ni dvignil na pristojni enoti Pošte Slovenije, bo slednji pošiljko poslal nazaj k nam (pošiljatelju) Za ponovno pošiljanje smo upravičeni stranki zaračunati ponovne stroške pakiranja blaga in pošiljanja blaga.
- Cene
Cene veljajo na dan nakupa, vsebujejo zakonsko predpisan DDV in veljajo do preklica, za blago na zalogi. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa tudi ponujena rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.
- Popusti pri registraciji na spletni strani www.ultrastore.si
Pri vsakem drugem nakupu nad 99,99 EUR z DDV (brez poštnine) kupcu priznamo dodatni 2% popust na redno navedeno ceno. Popust se obračuna in prikaže pri potrditvi naročila. Kupec mora biti registriran (s tem postane član, ki je upravičen do popustov in dodatnih ugodnosti).
- Popusti za zveste kupce
Kupec, ki v tekočem letu opravi za več kot 2.000 EUR nakupov, mu v času 12 mesecev (ko je presegel vrednost 2.000 EUR), dodatno priznamo 3% popust na vse nakupe.
- Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14. dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.
Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga (prvi dan je naslednji dan po prejemu blaga), pisno sporoči prodajalcu, da z izdelkom/i ni zadovoljen in da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek/e mora vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V tem času kupec blaga ne sme uporabljati (blago mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži). Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@ultra-as.si.
Paketu mora biti priložen originalen račun, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupom. Pošiljka mora biti poslana na stroške kupca. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v petih (5) dni po prejemu vrnjenega blaga. V primeru, da se ugotovi, da je blago rabljeno, oziroma uporabljeno, poškodovano, umazano, … bo prodajalec napravil zapisnik, katerega bo poslal na naslov kupca. Zapisnik bo sestavljen s slikami in teksom ter ugotovljenimi nepravilnostmi, za katere prodajalec smatra, da gre za več kot le odprto (in kratkotrajno uporabljeno) blago.
Želimo obojestransko zadovoljstvo, zato predlagamo, da kupec razloži dejanske okoliščine vračila, mi pa se bomo potrudili, da najdemo rešitev v obojestransko korist oz. v korist kupca.
- Reklamacije, poškodbe paketa in garancija
Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine v skladu s Zakonom o varstvu potrošnikov.
V primeru reklamacij ali dodatnih informacij nas lahko vedno kontaktirate preko e-pošte: info@ultra-as.si.
Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Paketu je vedno priložen »Račun« in »Garancijski list«, kjer so navedena podjetja z naslovi, kjer urejajo garancijska popravila. Svetujemo vam, da nam morebitne napake javite na kontaktni telefon ali e-pošto, saj v veliko primerov napaka ne obstaja na strojni opremi. Več o tem najdete pod »Kaj storiti ko naprava ne deluje«.
V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije) in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@ultra-as.si ali preko telefonske št.: 02 818 28 60. Takoj obvestite pristojno Pošto Slovenije o nastali poškodbi, saj boste dokumentacijo o poškodbi reševali z njimi. V tem primeru lahko poskrbimo le za takojšnje reševanje nastale težave. Blago vam v tem primeru ne moremo zamenjati, saj moramo počakati na rešeni reklamacijski zapisnik Pošte Slovenije. Takoj ko je z zapisnikom dokazana škoda ali krivda Pošte Slovenije, bomo o tem obveščeni mi, kot prodajalec ter vi, kot kupec. V najkrajšem možnem času vam bomo preposlali nereklamirano blago in vas o tem tudi obvestili.
V primeru da takšnega blaga več ni na zalogi, oz. blaga ni možno dobiti v doglednem času, lahko kupec izbere drug artikel ali pa zahteva vračilo plačanega nereklamiranega blaga.
- Komunikacija
Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
- Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine ULTRASTORE ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
- Odveza odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
- Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je vodja prodaje g. Samo Praprotnik (samo@ultra-as.si), telefon: 02 843 16 57.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Prosimo vas, da se v vseh komunikacijah z nami vedete spoštljivo in pričakujte, da se bomo prilagodili. Naše vedenje bo recipročno vašemu.
- Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje ULTRA-As d.o.o., ki upravlja spletno trgovino ULTRASTORE (https://www.ultrastore.si), se pri svojem poslovanju zavzema za koretno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje ULTRA-As d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine ULTRASTORE zbira naslednje podatke uporabnikov:
- ime in priimek
- ime gospodarske družbe
- davčna številka (velja samo za gospodarske družbe)
- naslov in kraj bivanja
- naslov za pošiljanje naročenega blaga
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
- geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
- komunikacijski telefon
- ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Vse zgoraj navedene podatke podjetje ne daje v uporabo tretjim osebam!
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino ULTRASTORE (www.ultrastore.si).
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje ULTRA-As d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
DODATEK:
- Kaj storiti, ko naprava ne deluje kot mora
V primeru nakupa računalnika ali prenosnika najprej preverite ali so priključeni vsi kabli vključno z napajalnimi kabli. Prenosnik pustite priključen na napajanje nekaj minut preden ga poskušate vklopiti.
V primeru da imate težavo s določenimi napravami, katere so priključene na računalnik; deinstalirajte gonilnike naprave in jih nadomestite z novimi. V primeru da tega ne znate, nas o tem obvestite po e-pošti. Z nasveti bomo poskušali rešiti nastalo nevšečnost.
Zavedajte se, da računalnik deluje v povezavi s operacijskim sistemom in je odvisen od njega, kot od pomožnih instalacijskih programov (gonilniki), kateri morajo biti nameščeni v verziji in v skladu s proizvajalcem strojne opreme. Prav tako računalnik ne deluje pravilno, če so na njemu virusi in ostali škodljivi programi. V primerih ko je za »nedelovanje« računalnika kriva programska oprema, garancije ne morete uveljavljati. Če boste takšno opremo poslali na servis (ali k nam), boste nosili vse stroške pošiljanja in preverjanja opreme. Glede na to vas prosimo, da se pred pošiljanjem opreme posvetujete z nami, saj bomo poskušali oceniti, kaj ne deluje.
V primeru podobnih težav se s stranko lahko dogovorimo o pregledu računalnika na daljavo (komunikacija računalnik-računalnik), katera pa je v določenih primerih plačljiva. O morebitnih stroških vas bo seznanila oseba s katero komunicirate.
V primeru ko ste poskušali napake odpraviti sami (morebiti tudi z našo pomočjo), vam svetujemo, da izdelek zapakirate v originalno embalažo in ga s računom in potrjenim garancijskim listom (vključno s vsemi kabli in dokumentacijo, katero ste dobili pri nakupu) pošljete na naslov in stroške servisa, kateri je naveden na garancijskim listu. Tako bo servisni poseg hitrejši, morebitna komunikacija pa bo potekala med vami in serviserjem (v določenih primerih boste lažje opisali napako).
Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine
ULTRA-As d.o.o.
Partizanska ulica 61, 2310 Slovenska Bistrica (trgovina SPAR Center IMPOL)
Telefon: 02 818 28 60
E-Pošta: info@ultra-as.si
spletna trgovina: www.ultrastore.si
Osnovni podatki:
Davčna št.: 36149918
ID za DDV: SI36149918
Matična št.: 3738701000
Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Slovenski Bistrici.
V Slovenski Bistrici, dne 01.05.2010
Block "faq-accordian" not found