Partizanska ulica 61
2310 Slovenska Bistrica

Delovni čas od ponedeljka do petka od 9 – 12 ure, ter od 14 – 17 ure

Pogosta vprašanja

Preden nam postavite vprašanje, preverite če mogoče zanj že obstaja odgovor na seznamu spodaj.

Kakšni so stroški pošiljanja za spletna naročila?

Stroški pošiljanja so odvisni od velikosti in/ali teže izdelka(ov), katere pošiljamo preko Pošte Slovenije.

V primeru da bo blago plačano preko povzetja, stroške pošiljanja obračuna Pošta Slovenije in ne naše podjetje. V tem primeru ne bo na predračunu (in kasneje tudi na računu) viden strošek pošiljanja blaga.

V primeru da je predračun poravnan preko TRR še pred dobavo blaga, krije poštne stroške naše podjetje (nakup preko 199€).

Kako lahko plačam spletno naročilo?

Vrednost naročila lahko poravnate na naslednje načine:

  • plačilo preko predračuna (v tem primeru poravnamo stroške pošiljanja mi, če naročilo presega znesek 199€),
  • plačilo po povzetju (stroške poštnine, plačila naročila in ostale odvisne stroške poravna kupec ob prevzemu blaga uslužbencu Pošte Slovenije po njihovem ceniku),
  • Gotovina, kreditne kartice in hitri kredit(v tem primeru je potreben obisk naše trgovine na Partizanski ulici 61, Slovenska Bistrica – SPAR center).
Koliko časa ponavadi traja dostava?

Naročila, katera so potrjena (in je blago na zalogi v trgovini) do 14.00 ure, bodo aktivirana in poslana še isti dan. Blago bo pri kupcu naslednji delovni dan.

So moji vnešeni podatki varni?

Vaši podatki so varni in se ne uporabljajo za morebitno zlorabo. Od nas lahko zahtevate pravilnik o uporabi podatkov kupcev našega podjetja.

Kaj se zgodi ko oddam naročilo?

Po oddanem naročilu skrbnik še enkrat preveri stanje zaloge izbranih artiklov. Če je blago na zalogi, dobite sporočilo o potrditvi na vašo e-pošto. Od tega časa dalje je sklenjena pogodba na daljavo. Uporabnik bo po e-pošti obveščen o oddaji paketa na njegov naslov (poglejte tudi “Ali po oddanem naročilu prejmem račun?”).

Ali po oddanem naročilu prejmem račun?

Ne. Po oddanem naročilu vam pošljemo potrditveni dokument. Ta dokument zavezuje vas da boste blago prevzeli, nas pa, da bomo blago poslali.

V primeru da izbranega blaga v količini ali ceni, katera je navedena na naročilu ni, vas bomo o takšnem stanju obvestili v kratkem času. Preko kontakta bomo poiskali rešitev ki bo ugodna za obe strani.

Pošljite nam sporočilo